Tek po vročini

Tek je že nekaj sezon zelo priljubljen šport. Res je praktičen pa tudi čas, potreben za vadbo, je porabljen na prostem. Če vsaj nekaj dni preživite na morju, vam gotovo godi tudi tek po plaži. Seveda pa je pomembno, da ne tečete v najhujši vročini, temveč raje zgodaj zjutraj ali zvečer, se pravi v času, ko se vsi pripravljajo na izhod ven. Tukaj je nekaj koristnih nasvetov za tek v poletnih mesecih, s pomočjo katerih boste napredovali, tek pa bo en sam užitek tudi v težkih vremenskih razmerah, kot so visoke temperature v poletnih mesecih.

Ne popijte preveč tekočine

Dobra hidracija je vedno bistvena, poleti pa še posebej. Pred tekom popijte približno 300 ml vode. Če nameravate teči dlje, spijte 500 do 600 ml vode. Vodo pijte 30 minut pred tekom. Vodo lahko pijete tudi med samim tekom, vendar ne pretiravajte. Obstaja namreč velika razlika med ustrezno hidracijo in prekomernim vnosom vode. Da bi se prepričali, da vnašate pravilno količino vode, se pred in po teku stehtajte. Po teku bi morali tehtati enako ali malo manj. Če ste popili preveč vode, pa bo tehtnica pokazal več.

Tecite zjutraj ali zvečer

Nosite lahka, zračna in svetla oblačila. Tako boste zmanjšali izpostavljenost kože sončni svetlobi, kar pomeni, da se boste veliko počasneje segreli in vem ne bo tako vroče. Če se ravno ne pripravljate na nastop na maratonu, vam priporočamo, da tečete v zgodnjih jutranjih urah oziroma zgodaj zvečer. Ko tečete v vročini, ne oklevajte pri upočasnjevanju tempa. Dobro je imeti na sebi monitor srčnega utripa, da ne bi tekli prehitro. Od 180 odštejte svojo starost in dobili boste ciljno število udarcev srca.

Tecite na mehkih podlagah

Trate ali peščene plaže so vedno dobre za tek, saj zmanjšajo obremenitev sklepov in kolen. Običajno pa so tudi nekoliko hladnejše in bolj zračne kot beton, iz katerega vročina vedno izhlapeva.

Če imate med tekom težave s koleni ali bolečinami v mišicah in sklepih, si poglejte našo ponudbo pripomočkov najvišje kvalitete.